Rispondi

Stopzetten abonnement

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
gvandenberghe1
female
Messaggi: 1
Introduzione: Grafico
Navigazione: Grafico
Vedere il suo albero genealogico
Geachte,
Ik wens mijn abonement met onmiddellijke ingang stopt te zetten.
Ik ben helemaal niet tevreden dat het abonnement automatisch werd hernieuwd zonder mijn toelating !
Graag per kerende bevestiging aan mijn verzoek.
Mvg
Griet
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10960
Bij het aangaan van het abonnement voor 3 maanden met automatische verlenging bent u akkoord gegaan met de gebruikersvoorwaarden. U heeft daar bewust gekozen voor automatische verlenging.
Er werd daarbij ook al duidelijk aangegeven dat u uw automatische verlenging op elk moment kon stopzetten. Dat diende u dan uiteraard wel te doen vóór de volgende afschrijving.

U kunt eenvoudig de automatische verlenging stopzetten door te klikken op de tekst in de blauwe balk : https://nl.geneanet.org/privilege/history

Verder kan er conform de gebruikersvoorwaarden en de Franse wet geen restitutie worden gedaan.

Indien u expliciet wenst dat uw Premium met onmiddelijke ingang wordt stopgezet, dan kunt u dat schriftelijk kenbaar maken aan de administratie in Parijs. Echter ook dan geen restitutie.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10960
Ik heb uw bovenstaande bericht even samengevoegd met uw bericht van begin april 2020.

De link die daarin staat vermeld werkt wel degelijk, maar u moet daarvoor uiteraard wel ingelogd zijn. U was ook niet ingelogd toen u bovenstaand bericht (3/9/2020) plaatste, dus ik vermoed dat u ook niet ingelogd was toen u het linkje in april volgde.

U had dan gelijk in april moeten reageren, en niet nog eens 5 maanden later, want dan is inmiddels de afschrijving van juli al geschied.

Ik zal de technici vragen om de automatische betaling stop te zetten.
Voor de rest kan er geen restitutie plaatsvinden, want u heeft gebruik kunnen maken van de Premiumopties.
Rispondi

Torna a “Vragen over accounts en Premium”