Rispondi

overnemen beheer Stamboom

Niet voor technische vragen en vragen over de werking van het programma.
lcosters
male
Messaggi: 2
Introduzione: Grafico
Navigazione: Grafico
Vedere il suo albero genealogico
Persoon die onze familiestamboom beheerd is overleden en zijn familie heeft geen verdere interesse om de stamboom uit te breiden.
Ik mag deze nu beheren. Ik kreeg paswoord en identificatiecode. Hoe maak ik mezelf nu beheerder of medebeheerder?
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10960
Als u de accountnaam en het wachtwoord heeft, dan bent u al beheerder.
U zou alleen de data onder 'Profiel' nog kunnen aanpassen, waaronder het e-mailadres.
lcosters
male
Messaggi: 2
Introduzione: Grafico
Navigazione: Grafico
Vedere il suo albero genealogico
Ik heb het paswoord gekregen mar vindt niet waar ik dit moet inbrengen en waar ik moet toevoegen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10960
Ik neem aan dat u ook de naam van de account heeft, dan dus eerst uitloggen, en opnieuw inloggen met de naam en het wachtwoord van de andere andere account. Dus net zoals u inlogt in uw eigen account.
gerrit1952
male
Messaggi: 1
Introduzione: Grafico
Navigazione: Grafico
Vedere il suo albero genealogico
Mijn overleden oom heeft de stamboom van mijn familie laten uitzoeken en op geneanet laten zetten door een vriend, Ronald van Eden. (beheerder))
Ik heb geprobeerd contact te leggen om de stamboom aan te vullen maar krijg geen antwoord.
Ik weet niet of de beheerder nog actief is op site of dat deze persoon nog leeft.
Welke mogelijkheden heb ik om het beheer eventueel over te nemen?
Afzender: Gerrit van Eeten
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10960
Zolang u geen contact heeft met de huidige beheerder zijn er geen mogelijkheden om het beheer van de account over te nemen. U zult begrijpen dat Geneanet niet zomaar accounts kan overdragen aan derden. Daarmee zou Geneanet immers het eigendomsrecht schaden, hetgeen uiteraard absoluut niet gewenst is.
Overdracht kan alleen plaatsvinden in een overleg tussen u en de beheerder, en daarbij zal de account wel iets meer kunnen bevatten dan alleen het deel waaraan uw oom heeft meegewerkt, dus zal een complete overdracht zelfs niet wenselijk zijn.

De beheerder is echter nog gewoon actief, dus u kunt hem via Geneanet contacteren.
Rispondi

Torna a “Vragen over accounts en Premium”