Rispondi

gedcom importeren

sofievg3
female
Albero : Grafico
Vedere il suo albero genealogico

gedcom importeren

Messaggio 26 ottobre 2020, 14:20

hoi
ik heb in aldfaer een GEDCOM ge exporteerd . maar het lukt niet om het bij geneanet te importeren.
Kan er iemand me helpen

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Als u even stap voor stap aangeeft wat u precies doet om het bestand op Geneanet te importeren, op welk moment er iets verkeerd gaat, en welke foutmeldingen u eventueel krijgt, dan kan ik u gerichter helpen.

sofievg3
female
hoi
ik doe de volgende stappen:
*open Aldfaer
*ga naar bestand - Exporteer GEDCOM
*vraag ivm privacyfilter daar geef ik Neen aan
*eerste kader met vanboven vermeld:
GEDCOM BESTAND
D;Users/beheerder/documents/aldfaer/Gedcom/stamboom.ged
daaronder:
Ged-Com -Export met een leeg vak eronder
*dan klik op Export
ik zie een vermelding dat die al bestaat en ik vervang het niet
*volgende kader verschijnt met GEDCOM - export gereed
*ik klik nogmaals op ok en dan zie ik niets meer.

Is dit duidelijk genoeg om me te helpen
mvg sofie

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
U heeft het hier over de export uit Aldfaer, en niet over de import op Geneanet. Daarvoor even googelen op 'Aldfaer forum', en daar uw vraag stellen.

Aldfaer is geen onderdeel van Geneanet, en is daar ook op generlei wijze aan verbonden.

sofievg3
female
Hey
Moet je niet eerst exporteren uit de site waar het gemaakt is om te importeren in geneanet?
Als je kijkt op geneanet hoe je zoiets doet staat Aldfaer wel vermeld,maar de stappen die ik gedaan heb staan er niet op
Mvg sofie

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Ja, u moet inderdaad eerst exporteren uit uw offline programma om het ged-bestand op Geneanet te kunnen importeren. Maar u geeft aan dat er na de export vanuit uw offline programma geen gedcom te vinden is, dus u zult de vraag waar die gedcom dan kan staan op uw computer beter op het forum van dat programma kunnen stellen, want ik kan niet raden waar die is gebleven.

Zodra u weet waar die gedcom op uw computer te vinden is, is de import op Geneanet een fluitje van een cent. En mocht er bij die import op Geneanet iets verkeerd gaan, dan kunt u de vraag hier uiteraard stellen.

Rispondi

Torna a “Geneanet, technische vragen”