Rispondi

thomas cornelius LEGEIN

mdegraevemyriam
female
Albero : Grafico
Vedere il suo albero genealogico
Hallo wim,

ik heb weer iets verkeerd gedaan!!! :lol:

Thomas Cornelius LEGEIN is een kind van Petrus LEGEIN EN Isabella DEPOTTER, maar ik ben erin geslaagd om haar tweemaal in de lijst te zetten!!

Hoe kan ik hem verbinden met zijn enige vader en enige moeder???

https://gw.geneanet.org/mdegraevemyriam_w?i=253&type=tree

blijkbaar heb ik tweemaal een huwelijk ingevuld met LEGEIN PEtrus en daardoor die Thomas Cornelius aan een tweede huwelijk.

Ik ben bang om die tweede petrus weg te doen en zo de andere kinderen ook af te koppelen.

Kan U dit rechtzetten? of uitleggen hoe ik moet tewerk gaan aub.

Ik dank U bij voorbaat voor uw hulp

Met vriendelijke groeten,

myriam

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Even wat knippen en koppelen ;) .

Eerst even naar het profiel van Isabella. Daar klikken op 'Bewerken' en vervolgens kiezen voor 'Partnerschap bewerken'. Onderin het invoerscherm Thomas loskoppelen en op 'Bevestigen' klikken.
Dan naar de 'vader xx'. Ik neem aan dat die niet correct en overbodig is, dus die persoon verwijderen.

Dan hebben we over Petrus gehuwd met Isabella en een Thomas Cornelius zonder ouders los zwevend in het bestand.

Nu naar het profiel van Petrus en klikken op 'Bewerken' en vervolgens op 'Kind toevoegen'. Er nu op letten dat de naam zijn moeder links bovenin het invoerscherm vermeld staat onder de naam van Petrus, anders daar even selecteren.
Dan alleen de achter- en voornamen en het geslacht van Thomas invoeren, en op 'Bevestigen' klikken. Er volgt dan een melding met een lijstje van personen met die namen. Daaruit de juiste persoon selecteren, en op 'Verbinden' rechts onderin het scherm klikken.

Dan zou iedereen op de juiste plek moeten zijn.

mdegraevemyriam
female
Albero : Grafico
Vedere il suo albero genealogico
Hallo Wim,

Hartelijk dank voor uw snelle en duidelijke reactie op mijn oproep!!! :lol: :lol: :lol:

Gelukkig dat ik op jou kan rekenen om eraan uit te geraken als ik weer eens alles door mekaar haal!!

Dank en met vriendelijek groeten,

myriam

Rispondi

Torna a “Geneanet, technische vragen”