Rispondi

Lijst van alle namen in een stamboom

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Het is nu mogelijk om een lijst op het scherm te krijgen van alle namen binnen Uw eigen, maar ook binnen de stamboom van een andere gebruiker.

Deze lijst kan handig zijn bij het opsporen van dubbele personen binnen Uw eigen stamboom, maar ook bij het vinden van personen met een bepaalde achternaam in stambomen van derden.

Deze lijst vindt U hier :
list of names.jpg

Momenteel is het overigens (nog) niet mogelijk om de lijst af te drukken. Voor stambomen met héél veel personen zou dat overigens sowieso ook weer niet echt handig zijn.

edwardn
edwardn
Albero : Grafico
Vedere il suo albero genealogico
Bedankt voor de tip Wim,

Ik heb mijn lijst eens opgevraagd omdat ik toch maar ongeveer 1.200 personen heb.
In Chrome dan gekozen voor afdrukken en dan kan ik toch afdrukken of kiezen voor een PDF-bestandje opslaan, in mijn geval waren dat 11 pagina's.
Toch wel handig.

In bijlage 1 pagina daarvan.

Edward
Allegati
Edward Nijs - Geneanet.pdf
(67.66 KiB) Scaricato 7 volte

wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Bedankt voor de tip Edward ;) !!

Dat zal dan wellicht in andere browsers ook wel mogelijk zijn. Maar denk er wel aan dat er meestal maar een 50-tal personen op een A4 passen, dan wordt het afdrukken vanuit grotere stambomen al snel een kwestie van veel papier(geld).

Inmiddels had ik in de afgelopen dagen zelf al even deze optie gebruikt om op zoek te gaan naar dubbele personen, en die ook gevonden, en kunnen corrigeren. Soms scheelde het slechts een lettertje in de naam, waardoor er geen melding volgde bij de handmatige invoer op Geneanet zelf. Dan is zo'n lijst toch wel handig, hoewel ik wel even bezig was, want het waren ruim 10.000 namen.
Dus gewoon 1 letter per dag om niet gelijk vierkante oogjes te krijgen ;).

Rispondi

Torna a “Geneanet, technische vragen”