Rispondi

stamboom

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
freddydw
freddydw
Messaggi: 4
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico

stamboom

Messaggio da freddydw »

hoe kan ik iemand zijn stamboom in kijken en verbetereringen in aanbrengen grtjs freddy
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10857

Re: stamboom

Messaggio da wimdeckers »

U kunt de data in stambomen van andere gebruikers wel inzien, maar zeker niet zelf wijzigen. Dat overigens ook zeer onwenselijk zijn.

U kunt gebruik maken van de zoekopties om personen in andere stambomen te vinden. Door te klikken op de naam van een gevonden persoon komt u automatisch in de stamboom van de andere gebruiker.
Als u daarbij op- of aanmerkingen heeft over de vermelde data, dan kunt u onderin het profiel van de gevonden persoon klikken op 'Contact opnemen' om in contact te treden met de andere gebruiker.
freddydw
freddydw
Messaggi: 4
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico

Re: stamboom

Messaggio da freddydw »

ik kan daar vader en moeder enz aan toevoegen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10857

Re: stamboom

Messaggio da wimdeckers »

Zoals ik al aangaf : contact opnemen met de andere gebruiker.
freddydw
freddydw
Messaggi: 4
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico

Re: stamboom

Messaggio da freddydw »

zal het anders zeggen kan ik bij een vriend die pas bezig is mensen aan toevoegen aan zijn stamboom
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10857

Re: stamboom

Messaggio da wimdeckers »

Nee, want zoals ik al eerder aangaf, kunt u geen wijzigingen aanbrengen in de stamboom van andere gebruikers. Uw vriend is daar geen uitzondering op, tenzij hij u medebeheerder maakt van zijn stamboom, via de optie 'Contacten'.
freddydw
freddydw
Messaggi: 4
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico

Re: stamboom

Messaggio da freddydw »

da is gebeurt ik ben medebeheerder wa kan ik dan doen
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10857

Re: stamboom

Messaggio da wimdeckers »

Op het startscherm van Geneanet (scherm gelijk na inloggen) kunt u rechts in beeld klikken op 'Andere stamboom'. Daar dan de stamboom kiezen waarvan u medebeheerder bent.
Zolang u de functies onder de banner blijft gebruiken, blijft u in de andere stamboom. Gebruikt u er één boven de banner, dan komt u terug in uw eigen stamboom.
Rispondi

Torna a “Geneanet : technische vragen”