Rispondi

abonn/ 2aar onderbroken

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
moermanwilfried
male
Messaggi: 12
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico
De vraag is: hoe komt het dat mijn 2jaar premium-abonnement onderbroken is. Heb ik iets verkeerd gedaan, zeg mij dan a.u.b. wat? Ik ben zeer benieuwd. Wil alles a.u.b. weer in werking zetten.
Dank bij voorbaat voor de moeite en excuseer mij.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10865
Uw Premium is niet onderbroken, want er staat duidelijk een Premiumsymbool achter de naam van uw account links van uw bericht.

U heeft echter op 26/7/2021 een nieuwe account aangemaakt, en wellicht geraakt u daardoor in verwarring, daar dat inderdaad geen Premiumaccount is.
Gaat u die nieuwe account ergens voor gebruiken, of zal ik hem laten verwijderen om verdere verwarring te voorkomen ?

Inloggen overigens altijd doen middels de naam van uw account, en nimmer middels uw e-mailadres (en dat laatste al zeker niet als er meerdere accounts aan één e-mailadres werden gekoppeld, want dat geeft slechts verwarring).
moermanwilfried
male
Messaggi: 12
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico
Waarom werd mijn 2jaar-premiumabonnement stopgezet. U zegt zelf dat het nog geldig is tot 23 juli 2022. Ik ben nu al een hele tijd gehinderd. Als ik ergens iets verkeerd heb gedaan zou ik dat graag weten. Ik zou U willen uitnodigen om alles weer recht te zetten. Wat met de verloren periode? Ik ben trouwens een fervente gebruiker van GENEANET. Ik heb mijn abonnement niet opgezegd. Hoe kan dit dan gebeuren?
Graag wat uitleg, dank U.

Wilfried
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10865
Nogmaals : uw Premium werd niet stopgezet.

Kijk nu nog eens links naast uw berichten. Daar staat duidelijk een Premiumsymbool, en dat houdt gewoon in dat uw Premium gewoon actief is.
Dus graag antwoord op mijn eerdere vraag : waarom heeft u het idee dat u geen beschikking heeft over uw Premium ?

Er is tevens geen verloren periode, daar uw Premium nimmer werd stopgezet.
moermanwilfried
male
Messaggi: 12
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico
Mijn premium-abonnement moet blijven werken. Het ma niet opgezegd worden !!!
Ook het nieuwe account is er niet meer.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10865
Uw premiumaccount kan sowieso niet worden verwijderd voor de afloop van de Premiumperiode, en kan tevens niet worden opgeschort.

De nieuw aangemaakte account heb ik verwijderd, omdat u waarschijnlijk daar in inlogde, en daarom dacht dat uw Premium niet meer werkte. Een Premium werkt slechts in één account, en dat is de account via welke u de berichten hier op het forum plaatste.

Om verdere verwarring te voorkomen werd dus uw nieuwe account verwijderd.
moermanwilfried
male
Messaggi: 12
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico
Beste dank, nu kan ik weer gerust verder.
Rispondi

Torna a “Geneanet : technische vragen”