Rispondi

recherche membres familie POTSUBAI (Y)


fukszia
female
Messaggi: 6
Né à Dobsina, aujourd'hui Slovaquie, le 17 janvier 1877, mon arrière-grand-père: Johann Zimmermann (le nom de sa mère est Susanna Zimmermann). Son père est inconnu, il est enfant unique.
En août 1900, il prit le nom de Potsubai / János Pocsubay.
Son épouse est Murár Ilona. Ses enfants: Anna Ilona, Gusztáv, József, István.
Je fais des recherches sur la famille Potsubai / Potsubay et la famille Murar!
Si quelqu'un avait des informations et pouvait les partager avec moi, je serais très reconnaissant!


A mai Szlovákia területén, Dobsina-ban született, 1877. január 17-én, dédnagyapám: Johann Zimmermann (anyja neve: Susanna Zimmermann). Apja ismeretlen, testvére nem volt.
1900 augusztusában felvette a Potsubai /Pocsubay János nevet.
Felesége: Murár Ilona.
Gyermekei: Ilona Anna, Gusztáv, József, István.

A család Potsubai/Potsubay vonalát, valamint a Murár családot kutatom!
Ha bárkinek lennének információi és megosztanák velem, nagyon hálás lennék!



Fuksz Ágnes
([email protected])
Ultima modifica di fukszia il 17 gennaio 2020, 07:46, modificato 1 volta in totale.
fukszia
female
Messaggi: 6
Né à Dobsina, aujourd'hui Slovaquie, le 17 janvier 1877, mon arrière-grand-père: Johann Zimmermann (le nom de sa mère est Susanna Zimmermann). Son père est inconnu, il est enfant unique.
En août 1900, il prit le nom de Potsubai / János Pocsubay.
Son épouse est Murár Ilona. Ses enfants: Anna Ilona, Gusztáv, József, István.
Je fais des recherches sur la famille Potsubai / Potsubay et la famille Murar!
Si quelqu'un avait des informations et pouvait les partager avec moi, je serais très reconnaissant!
icsoka
icsoka
Messaggi: 213
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico
Bonjour,

Le mariage de Janos POTSUBAI et Ilona MURAR a eu lieu le 11/2/1899 à Balassa-Gyarmat.

Ci-joint le lien: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPXW-9P8S?i=264&cc=1452460&cat=1041903

Cordialement.
Imre CSOKA
fukszia
female
Messaggi: 6
Kedves Imre!

Köszönöm szépen a linket, de nagy valószínűséggel nem ugyanarról a személyről van szó, mert az én dédnagyapám (Johann Zimmermann) 1877. január 17-én született és édesapja ismeretlen volt.
A Potsubai nevet 1900-ban vette fel; Potsubay-ra 1935/1936-ban változtatták a helyesírását.

Üdvözlettel:
Fuksz Ágnes
fukszia
female
Messaggi: 6
Kedves Imre!

Önnek volt igaza!
A Zimmermann tévút volt! Ha rátekint a családfámra, láthatja, hogy bőséges javításon esett át!
Köszönöm a segítséget!
icsoka
icsoka
Messaggi: 213
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico
Bonjour,

Cela me semble plus logique.
Bonne continuation dans vos recherches.

Cordialement.
Imre CSOKA
fukszia
female
Messaggi: 6
Most újabb információk (szóbeli, egy utolsó élő rokontól) birtokába jutottam, ami egyrészt teljesen megerősíti az eddigieket, másrészt megint elakadtam. :(
Kiderült, hogy Potsubay Jánosnak volt egy második felesége (a nevét nem tudom) és három vagy négy gyerek született még a családban. Ez a család-rész már Pesten született, de a polgári nyilvántartásban egyik gyerek nevére sem ad ki a kereső semmit! :(
Nagyon faramuci család ez a Potsubay! :)
Rispondi

Torna a “Hongrie”