Rispondi

För långsamt

tomb1
male
Albero : Grafico
Vedere il suo albero genealogico

För långsamt

Messaggio 20 marzo 2013, 13:11

Hej! Jag kan till nöds respektera att Supporten inte jobbar över en helg (även om andra sajter gör det), men nu har det gått tre dagar utan reaktion på mitt inlägg Levnadsbeskrivning den 16 mars.

Jag var Guldklubbare tidigare, men har varit borta en tid. Nu funderade jag på att återkomma, men med så långsam Support jag kanske får ompröva mitt beslut.

Supportens långa svarstid är inte acceptabel!

Tom

tomb1
male
OK!
Då får man väl hoppas på en bättring framöver.

tomb1938
male
Albero : Non grafico
Hej!
Återigen tar det väldigt lång tid för Supporten att svara på rop på hjälp.
Jag har den 13:e på Tekniska frågor bett om hjälp med mitt Släktträds startsida.
Det är nu den 19:e!
Vore tacksam för hjälp annars lär jag inte vilja eller kunna fortsätta med Geneanet.

janolofh
janolofh
Hej
Jag undersöker läget och återkommer under tisdagen.
Jan-Olof

janolofh
janolofh
Hej
Vi har försökt att hitta en lösning tillsammans med IT-teamet. Det finns tyvärr ingen sätt att överföra ett träd från ett GeneaNet träd till ett Flex (Skära eller blå boxar).
Det enda sättet är att starta med ett nytt familjeträd och lägga in uppgifterna för varje person.
Vad är det ett exakt Du vill ändra?
Om du saknar trädnavigeringen kan jag meddela att denna uppdatering kommer i Geneweb träd i slutat av oktober.
Jan-Olof

tomb1938
male
Albero : Non grafico
Om jag nu "dödar" nuvarande konto med Guldklubb, hur blir det med detta om jag startar upp ett nytt konto?

tomb1
male
Hej! Jag har ju mitt gamla konto kvar. Och det är väl uppdaterat med alla senaste nyheterna.. så tacksam om ni för över Guldklubben dit.
Användarnamn tomb1.

tomb1
male
Hej!
Ibland fungerar Supporten supersnabbt, vilket är mycket positivt och tacksamt, ibland väldigt långsamt.

Den 25:e bad jag om överflyttning av Guldklubben från tomb1938 till tomb1.

Är det krångligt, annars är jag tacksam för att få det gjort så snart som möjligt.

Mvh

Rispondi

Torna a “Tekniska frågor”