Rispondi

Guyader/Louchoaurn Daouphars/Constant Descendants

nicole13ann
nicole13ann
Messaggi: 17
Introduzione: Grafico
Navigazione: Grafico
Vedere il suo albero genealogico
I have been on a search for a year and have found so much information going back generations. I was wondering if anyone had suggestions on how to go to the present day. I would love to connect with present day relatives! Everyone on this site has helped so much! I would love to be able to link photos to my tree!

My grandfather is Mathieu Guyader- parents Guillaume Le Guyader and Marie Louchoaurn

My grandmother Josephine Daouphars parents- Rene Jean Daouphars and Marie Constant.

I have been working hard trying to translate French documents but continue to hit road blocks.

Thank you in Advance

Nicole Guyader
[email protected]
jakiri
jakiri
Messaggi: 238
Introduzione: Testo
Navigazione: Testo
Vedere il suo albero genealogico
Bonjour.
Traduction approximative par Google traduction.
Je suis à la recherche d'un an et j'ai trouvé tellement d'informations remontant aux générations. Je me demandais si quelqu'un avait des suggestions sur la façon d’aller aujourd’hui. J'adorerais me connecter avec des parents d'aujourd'hui! Tout le monde sur ce site a tellement aidé! J'adorerais pouvoir lier des photos à mon arbre!
Mon grand-père est Mathieu Guyader - parents Guillaume Le Guyader et Marie Louchoaurn
Les parents de ma grand-mère Joséphine Daouphars - René Jean Daouphars et Marie Constant.
J'ai travaillé dur pour traduire des documents français, mais je continue de frapper des barrages routiers.
Merci d'avance

Il faudrait peut être dire d'où ils sont ?
Cordialement.
Jacques Herri.
Rispondi

Torna a “Finistère (29)”