Rispondi

bruke geneanet Upload

I dette forum kan man stille alle tekniske spørsmål som gjelder bruk av GeneaNets database  : ulike søk, personlige opplysninger osv. Oppgi konkrete eksempler hver gang du stiller et spørsmål : navn, tillegg…)

Moderatore: reidars

hegetrulsen
hegetrulsen
Messaggi: 1
Introduzione: Grafico
Navigazione: Grafico
Vedere il suo albero genealogico
Jeg har lastet ned Geneanet-upload fordi jeg ønske å laste opp bildre til mitt slektstre med Gecom -fil fra annet slektsprogram, men jeg kommer ikke videre. Programmet vil ikke la meg få logge inn, og når jeg trykker på login-forgotten får jeg beskjed om at nettstedet ikke er tilgjengelig fordi ip-adressen til nettstedet er ukjent. Hvordan kan jeg gå videre for å laste opp mine bilder fra en gedcom-fil?
reidars
male
Moderator
Messaggi: 167
Introduzione: Grafico
Navigazione: Grafico
Vedere il suo albero genealogico
hegetrulsen ha scritto: 19 aprile 2020, 20:36 Jeg har lastet ned Geneanet-upload fordi jeg ønske å laste opp bildre til mitt slektstre med Gecom -fil fra annet slektsprogram, men jeg kommer ikke videre. Programmet vil ikke la meg få logge inn, og når jeg trykker på login-forgotten får jeg beskjed om at nettstedet ikke er tilgjengelig fordi ip-adressen til nettstedet er ukjent. Hvordan kan jeg gå videre for å laste opp mine bilder fra en gedcom-fil?
Hei,
Lenken til login-forgotten er feil og virker ikke. Det er gitt beskjed om dette til ansvarlige.
I mellomtiden kan du benytte følgende lenke for hjelp med login:

https://www.geneanet.org/resetting/request
Rispondi

Torna a “Tekniske spørsmål”