Rispondi

Meldingen

U kunt hier uw vragen stellen met betrekking tot het gebruik van Geneanet en eventuele problemen aankaarten; inloggen, schermproblemen, bugs, functiestoornissen, instellingen etc.
jsatter1
jsatter1
Messaggi: 5
Introduzione: Grafico
Navigazione: Grafico
Vedere il suo albero genealogico

Meldingen

Messaggio da jsatter1 »

Sinds dat we op andere manier meldingen binnen krijgen heb ik problemen.
Op het Geneanetwerk heb ik 4 familie stambomen staan.
1 = Fam. Satter
2 = Fam. Brands
3 = Fam. Schepers
4 = Fam. Verheijen.

Ik krijg keurig meldingen binnen, maar ik kan er maar op een en wel de Fam. Satter
de meldingen bekijken.
Steeds als ik mijn naam intoets, op welke van de overige 3 Fam dan ook, ik kom steeds
op de Fam. Satter terecht.
Dit heb ik in het verleden nooit gehad, Hoe kan dit ?
Kunt U mij hierop een bericht terug zenden, met de eventuele oorzaak.

m.vr.gr. J. Satter
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10865

Re: Meldingen

Messaggio da wimdeckers »

U heeft maar 1 handmatige melding ingesteld, en wel op de naam Satter : https://nl.geneanet.org/alert/
Indien U ook op de andere namen meldingen wilt ontvangen, dan kunt U die instellen door op de rode knop 'Melding aanmaken' te klikken.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10865

Re: Meldingen

Messaggio da wimdeckers »

Kunt U even in de door U ontvangen meldingen kijken voor welke account U de melding ontvangt ?
Zie pijl op onderstaande afbeelding.
Meldingen 1.jpg

U heeft namelijk twee accounts op Geneanet, een waarop U sinds 2015 al niet meer heeft ingelogd (jsatter), en Uw Premium (jsatter1).
In jsatter staan nog 6 verschillende handmatige meldingen ingesteld, waarvoor U dus ook nog regelmatig een e-mailbericht ontvangt. Die meldingen kunt U echter niet openen via Uw Premiumaccount jsatter1.

Zullen wij de meldingen vanuit jsatter stopzetten, zodat U niet in verwarring kunt komen ?

U kunt dan zelf binnen Uw Premiumaccount extra handmatige meldingen aanmaken, volgens de al eerder beschreven methode.

Let op : U krijgt pas in de week na het aanmaken van de extra meldingen eventuele nieuwe meldingen daarover.
jsatter1
jsatter1
Messaggi: 5
Introduzione: Grafico
Navigazione: Grafico
Vedere il suo albero genealogico

Re: Meldingen

Messaggio da jsatter1 »

ik ga accoord met het voorstel om de meldingen via jsatter stop te zetten

Dan blijft jsatter1 nog bestaan.
wimdeckers
wimdeckers
Moderator
Messaggi: 10865

Re: Meldingen

Messaggio da wimdeckers »

De meldingen via de account jsatter zijn stopgezet.

Dan uiteraard wel nog de meldingen voor de nog missende familienamen aanmaken in de account jsatter1, via : https://nl.geneanet.org/alert/
Die dan instellen door op de rode knop 'Melding aanmaken' te klikken.
Rispondi

Torna a “Geneanet : technische vragen”